0

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagentje is leeg.

Bij Netzin hechten wij veel waarde aan de kwaliteit en betrouwbaarheid van onze refurbished mobiele apparaten. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, inclusief een solide garantie op onze producten. Hieronder vindt u ons garantiebeleid:

Garantietermijnen

  • Standaard Garantie
    Wij bieden een standaard garantie van 24 maanden op al onze refurbished mobiele apparaten. Dit houdt in dat u gedurende 24 maanden na de aankoopdatum recht hebt op kosteloze reparatie of vervanging van het product in geval van defecten als gevolg van materiaal- of fabricagefouten.

Wat valt onder de garantievoorwaarden?

  • Materiaal- en Fabricagefouten
    Onze garantie dekt defecten als gevolg van materiaal- of fabricagefouten. Dit omvat problemen met de hardware en essentiële functies van het product.
  • Uitsluitingen van de Garantie
    Onze garantie dekt geen schade of defecten als gevolg van:
    • Normale slijtage van het product als gevolg van dagelijks gebruik valt niet onder de garantie.
    • Onjuist gebruik: Als het product wordt gebruikt op een manier die niet overeenkomt met de specificaties of bedoeld gebruik, vervalt de garantie.
    • Schade veroorzaakt door de gebruiker: Als het product is beschadigd als gevolg van onjuist onderhoud, ongevallen, vallen, morsen van vloeistoffen, of andere acties van de gebruiker, vervalt de garantie.
    • Defecten na reparatie door derden
      Eventuele problemen die ontstaan nadat het product is gerepareerd door derden zonder ons voorafgaande toestemming vallen niet onder de garantie. 
    • Onjuiste meldingen over niet-originele Apple-onderdelen: Als het toestel volledig functioneel is maar aangeeft dat er niet-originele Apple-onderdelen zijn gebruikt,  valt niet onder de garantie.

Garantieclaim indienen

Als u een garantie claim wilt indienen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@netzin.nl. Wij zullen u begeleiden bij het proces en eventuele verdere instructies verstrekken. Graag in de e-mail het volgende informatie vermelden:

  • Factuur nummer
  • Klantgegevens:
    • Naam
    • Straatnaam
    • Huisnummer
    • Plaats
    • Email 
  • Reden voor garantie
  • Productgegevens

Wij sturen u een retourlabel wanneer wij uw verzoek hebben ontvangen. U wordt op de hoogte gehouden wanneer uw geretourneerde product(en) zijn aangekomen en wat de status van uw garantieclaim is. 

Reparatie of Vervanging

Bij een geldige garantieclaim zullen wij het defecte product repareren of vervangen. De reparatie of vervanging zal worden uitgevoerd met gebruikte, gereviseerde of nieuwe onderdelen, afhankelijk van de beschikbaarheid.

Dit garantiebeleid is bedoeld om u een gemoedstoestand te bieden bij de aankoop van refurbished mobiele apparaten bij Netzin. Wij zijn er trots op dat wij hoogwaardige producten leveren en staan altijd klaar om eventuele vragen of zorgen te behandelen.